onsdag 26. august 2009

Norway, switzerland, austria, sweden, usa!

Heeeeiiii! Dagen i dag har vært veeeldig rolig. Vi sto opp kl 10:00(ufrivillig) fordi vi skulle spille basket med Joe og noen, MEN været var så dårlig at vi bestemte oss for å droppe det. Da hadde vi allerede stått opp og gjort oss klar. Etter en stund kom Joe. Han hadde bakt cookies og sa at han kunne kjøre hit og gi oss noen. Aw, søt han er :) Når han var her, bestemte jeg meg for å laget popcorn. DUM som jeg er, la jeg den på en tallerken. Etter 1 min eksploderte hele tallerkene inni microen. Heldigvis var det bare den som gikk i stykker. puh! Senere snakket jeg med Ingvild og Synnév på msn i ca 2 timer med videosamtale. Det var sååå koselig å høre stemmene dems igjen. Har vært en mnd siden jeg sist snakket med dem og jeg kjente at savnet kom sigende inn på meg. Herlige jenter, det er sikkert! Synnév reiser til England på lørdag og blir der et år. Hun gleder seg sykt mye har hun sagt. Ingvild er ikke like glad, noe jeg skjønner. Vi har avtalt at når vi møtes igjen, skal Ingvild komme KJØRENDE til flyplassen siden hun er 18 og garantert har fått lappen. Jej gleder mej masse. Mussmuss love you<3


Flinke Ingvild :)



Vi fikk forresten cheersuits i dag. Disse med gult på skal vi bruke i morgen når vi skal heie på JV, mens når den virkelige matchen er (på fredag) skal vi bruke noen med blått på for da heier vi på VARSITY! me like

I morgen skulle vi egentlig shoppe med søte Maria og Lauren, men bilen til Lauren var broke så vi kan ikke dra, sadface. På fredag drar vi på et mall som utendørs ellerno. skjønner ikke helt hva de mener, men bra er det ihvertfall.

mum har laget middag så jeg stikker.
Skriver i morgen om hvordan den første matchen var. BTW Lina fra sweden skal begynne og JEG ER SYKT EXCITED.

Hej

3 kommentarer:

mamma sa...

lykke til i morgen, det blir spennende :-)

elise sa...

wiowOAAA!! Bruna :D

Ane Marte sa...

Takk, det va spennanes :)