mandag 31. august 2009

never give up on the good times

Okeei, nå hadde jeg tenkt til å skrive et langt innlegg, men seriøst, jeg er trøtt! I går hadde vi girlsnight hos Maria! Lauren, Kaitlyn, Lisa, Ladina og jeg. Det var kjempekoselig og vi har blitt veldig gode venner og vi forteller hverandre alt faktisk. Vi fant noen KJEMPEFINE klær i Marias Fritzlbasement som vi tok på oss og hadde en huge photoshoot!

Etter det spiste vi pizza og hadde en morsom lek. Nå vet alle alt om hverandre for å si det sånn. I dag våknet jeg først av at Kaitlyn måtte dra hjem (7:30am), men jeg sovna veldig fort igjen. Jeg våkna senere, rundt 10am av at Lisa og Ladina sto opp. Lauren og Maria hadde allerede vært våken siden 8. Herregud :p Vi spiste pizza og stakk til frisørn. Maria ble dødskul på håret! Når vi kjørte hjem for å hente noe, spurte Lauren om vi skulle ta lappen her nede, og vi sa at vi ikke trudde det gikk ann og jeg nevnte også at jeg aldri i mitt liv har kjørt en bil før! Hun ble skikkelig gira og sa "Well, this is your lucky day. My car is SOOO easy to drive and you can give it a shot" Æhm? Aldri i verden liksom, men JEG KJØRTE!!! Eller jeg rygga fra parkeringsplassen og ned også kjørte jeg opp igjen. Her er en liten filmsnutt
.



Kristian kom over en tur litt seinere på kvelden. Det var kjempekoselig og han skal ikke bytte skole alikevel! (lang historie) Alle tar football her så jævli seriøst!


Random shit

BRA MED Å BO HER:
Billig
beaches

høflighet

lakes

spirit
skolen

shopping

maten til mom
toast, men jeg blir nok feit så det er vel også en dårlig ting...

16 åringer som kjører bil

main street pizza fosho!

laaang sommerferie

Homecoming, prom osv

trådløst internett

Ladina

cheerleading

footballgames
varme sommerdager

big trucks
girlsnights

søte søte kattungene

IS

white strips

hanne N
blue moon

Marauders
osv...osv...


DÅRLIG MED Å BO HER
: (så langt)

Hundene våre. Seriøst!
Cookies. De er så god at jeg får lyst til å spise dem hele tiden :((((
Vi kan ikke kjøre bil. (og vi er vel de eneste)

footballspillernes attitude (best)
godteriet.
At jeg 100% sikkert blir å legge på meg 30 kilo...

savner mamma og pappa, surfjes
McDonalds

kalde vintere

savner klasse 11sta. Eller 12sta!

doene

At jeg ikke får sett verdens beste farmor.
Ringte henne i forrige uke. Gjorde meg glad

Verdens beste bestefar, enkelt og greit


Litjpia mi! haha 3 år siden

4 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

æ lo mæ nesten skakk ihel når æ så videoen, haha!

Ane Marte sa...

haha kordan trur du det va å kjøre ?:p

mamma sa...

Da blir de tnok øvelseskjøring når du kommer hjem igjen. Ellers var det fine bilder

Ane Marte sa...

jaa æi glede meg, men det e enklere her nede trur æi:)