tirsdag 4. august 2009

Gardermoen->Frankfurt->Chicago->Lansing

Om ca 10 timer sitter jeg på flyet til Frankfurt. Herregud, det er sykt å tenke på. Jeg, mamma og Espen tok fly ifra Bardufoss til Oslo i dag tidlig tidlig. Jeg hadde visst 5 kilo i overvekt. Ups! Når vi kom til Gardermoen hadde vi gooood tid. Vi sjekka inn på SAS hotellet før vi tok bussen innover til Jessheim. Der kjøpte jeg en lik koffert som den jeg har så da slepper jeg å tenke på overvekt når jeg drar I MÅRRA!
Akkurat nå sitter jeg på hotellrommet. Beina rister under pulten. Jeg er nervøs og mamma sitter å irriterer seg over den overvekta jeg måtte betale for i dag. Skittau, det er sånn som skjer. Jeg skal til USA jo.
Jeg skulle kjøpe meg en adapter i dag og det gjorde jeg jo, men nå er jeg veldig usikker på om jeg må ha en egen "dings" for å omforme strømmen så ikke mobilen,dataen osv brenner opp. Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det så i mårra/torsdag kan det gå hardt ut over den kjære telefonen min som jeg har hatt i 2 år :(

I mårra skal vi møte opp 04:55. Natta for meg det! Flyet går 06:55 til frankfurt. Der etter går turen videre til Chicago, nærmere bestemt O'hare som er verdens nest største flyplass. Ikke nok med at jeg skal av og på et fly der, men jeg skal også bytte terminal. HJELP! Jeg krysser både fingre og bein for at jeg ikke reiser aleine som utvekslingsstudent.
Nå skal jeg bade i badekar for første gang på flere år. hihi, svære greier å bo på SAS hotellet. Synnév er ikke helt enig, men jeg liker'a forde<3


Hun er litt søt da:)

1 kommentar:

Sykepleierstudent sa...

Æ glede mæ bare mer no!