onsdag 12. august 2009

Whats your favorite color baby? BLUE AND GOLD

Blå og gull er skolefargene våre som vi er veldig glad i. I dag gikk vi til blue moon for å møte Tyler. Det er langt, men ingen kunne kjøre så vi måtte gå. Vi hadde med både Elysse og Khyra. Når vi kom fram møtte vi Tyler, Chris, Derrek og Zach. Det var gøy helt til de begynte å snakke om football, noe jeg ikke har peiling på. Har aldri sett en hel footballkamp så det er vanskelig for meg å hive meg med. Etter hvert gikk det bra. Zach er morsom. Han ser på meg hele tiden med et morsomt blikk. Skjønner ikke hva han driver med jeg. Senere dro vi på trening. Vi lærte sikkert 10 nye rop og danser, men jeg syns det er vanskelig! De går så fort gjennom alt sammen, men Sarah(coach) sa at vi skulle repitere alt minst hundre ganger før oppvisning. Søte Melissa på laget hjalp meg veldig i dag. Hun viste meg alt de gikk gjennom siden de andre gjorde det så fort. Etter trening dro vii til Owosso, en by 10 min unna ovid. Der var vi fra 20:00-23:30 for å kjøpe cheerleadingklær, dvs hvite sko, korte shortser og noe som likner sportsbh. Woh, det var gøy egentlig. Møtte noen gutter det som skjønte at vi var utvekslingsstudenter.


flipfloper, shortser, sportsbher,
T-skjorter, genser, joggebukse og noe mer.
De hvite reebok skoene er for cheerleading

1 kommentar:

Sykepleierstudent sa...

Storhandling på dæ, ja ;-))