mandag 10. august 2009

U-G-L-Y you aint got no alibi, you're ugly

I dag skal jeg på min første cheerleadertrening. Håper det er like gøy som det ser ut. Akkurat nå sitter jeg å ser that 70's show med Ladina. Mum er på jobb og dad er ute og jobber.
I går møtte vi Andrew og Gavin. Det var over 36 grader så vi MÅTTE bade. Gavin tror vi er hos han bare for bassenget, men det er feil. Han har dame så jeg føler det blir litt dumt å komme på besøk osv. Footballaget har trening fra 8-13 hver dag og vi fra 18-22 ellerno. herregud der er lenge, men kanskje jeg faktisk blir litt god i løpet av høsten.

Jeg skriver mere når jeg kommer tilbake.
Forresten, Jeg har fått skillllllle! haha

7 kommentarer:

mamma sa...

yess, du har fått skille :-) (Håper Sandra ser det også)

Julie-Anie sa...

cheerleading? :O Korr artig!:D Håpe du kose deg masse, masse! Vi kjæm tel å savne dæ som bare faen det her skoleåret!

Anonym sa...

har du fått skille?:D
Gratulereee! forresten så savne æ dæ kjempemasse, og æ håpe du storkose dæ <3 lu

Anonym sa...

Det va fra SandrAA:D

Ane Marte sa...

hahahah! ja det har æi :D
blir å savne dåkker også :( masse

Sykepleierstudent sa...

åååh, dettan e så arti å læse, æ misunne dæ bare mer å mer!

Ane Marte sa...

me like you