lørdag 29. august 2009

Go you Marauders on to victory!

I det siste har det vært veldig mye å gjøre så jeg har ikke hatt tid til å blogge, men ska oppdatere nå. Torsdag var Maria på besøk og vi lagde spaghetti. Herregud så godt det var å spise noe jeg visste vet hva smaker. Kl 5 dro vi til high schoolen for å heie på JV. Det var litt dødt egentlig. Når vi skulle få med publikum så var det liksom ingen som gadd. Marauders tapte 34-14 ellerno. Tiana fra germany kom og bodde hos oss i to dager pga at hun ikke hadde noe familie enda og det var skikkelig koselig. Vi la oss ikke før 3, og måtte opp 8 fordi vi skulle på shopppiiiiinnnggg!! Jeg brukte faktisk bare litt over 1500. Det er litt rart og tenke på at JEG har blitt redd for pengene mine. Før kunne jeg brukt 5000, men det siste året har jeg bare tenkt på å spare til USA og når jeg endelig er her, har jeg ikke hjerte til å bruke dem. Weird! Når vi var ferdig måtte vi skyndte oss hjem for å rekke bussen til portland, men da kjørte vi forbi rue21 og vi bare måtte. Der var vi i 20 min pga laang kø og det endte med at vi kom 1 min før bussen kjørte. Vi kom fram til portland i de korte skjørtene våre, haha! Folk stirrer og vi ler. Siden det var bortekamp, reknet jeg med at det nesten ikke skulle komme noen fra OE, men tribuna var stappfull og folk sto 20 meter langs gjerdene. Herregud så gøy det var og jeg messa det bare opp noen ganger, noe som alle andre gjorde også! ihi. Marauders vant 34-33, men seriøst det var syyykt spennende på slutten fordi portland var nær å få touchdown, meen vi er nok for sterke ja. Chris Robinson er stjerna på laget. Det er kjæresten til Kaitlyn å han er seriøst dritgod.

vi måtte ha på oss jakker fordi det var så kaldt.


Her synger vi nasjonalsangen. Vell, jeg mimer.

Meg, kaitlyn og Ladina

SEIER

søte Marauders fans Maria,Lauren og Kaitlyn

Vi kom hjem i rundt 11:30pm. Jeg kjappa meg å skifte og så møtte vi Brianna på laget som vi satt på med til Ryan. Der lagde vi et stort bål, bada i boblebad ute og spiste. Kjempekoselig! I dag skal vi rydde rydde og rydde! Hele huset :)))))

Ingen kommentarer: