mandag 24. august 2009

lazy?

Først skal jeg skryte litt av egen innsats!
Nå har jeg trent hver dag siden jeg kom (bortsett fra helgene) Coach kjører oss hardt skal jeg si dere. I dag for første gang løp vi 4 ganger rundt bana (4x400). Jeg, Ladina og Melanie er de raskeste på laget. Etter det tok vi 20 normale push ups og 40 sit ups. Vi øker for hver uke! Når det kommer til cheers er det vanskelig. Til sammen skal vi sikkert lære opp til 70 cheers. Min favoritt er "F-I-R-E-D get fired up let's go OE"

I går hadde jeg litt hjemmelengsel for første gang. Hadde sovet i 4 timer pga av Khyra! Hun tok HELE plassen i senga. Samme gjorde Elysse så det endte med at Ladina la seg på gulvet. På kvelden gikk vi til en park der vi spilte basket med Taylor, Joe og noen flere. Noe som er sikkert og visst er at JEG SUGER! haha, men gøy var det.
I dag kommer ei Sin Chay ellerno fra taiwan. Hun skal bo hos søstra mi, og på torsdag kommer Benedict fra germany. Hun fikk vite i forrige uke at hun skulle ha en, også hadde vist taiwan girl litt problemer med familien sin her nede så hun flytter dit også. Herregud Traice var sykt stressa i går stakar.

Bare så dere vet det, til nå begynner jeg å nærme meg 100 toaster siden jeg kom hit. De er jo sååå god.
Nå skal jeg sove litt.hihi, Etterpå skal vi møte Kristian Knutson som er søskenbarnet vårt. Han er amerikansk, men olderfarn kommer ifra Norge, noe som svarer på hvorfor han har et så norsk navn. JJ og Michele kommer også, wooh det blir gøy!!

nattinatt smilefjes

3 kommentarer:

mamma sa...

jeg synes du er kjempeflink. Husk å spise godt når du trener så mye. Skal jeg snart sende ned grovbakstmel til deg ???

mamma sa...

Forresten, hvem er Khyra og Elysse?

Ane Marte sa...

haha jaa og send med en oppskrift også for æi har aldri i mitt liv bakt brød, untatt hos farmor for 10 år sia! Kan du sende med en pakke shampoooo også plis? :)

Khyra og Elysse e barnebarna til mum væitdu :)