mandag 10. august 2009

Da var første trening unnagjort. Jeg må si at det ser lettere ut enn det er. Vi sprang to runder rundt bana(400x2 m),så tok vi noen merkelige cheerleaderøvelser før vi begynte å tøye ut, Å da mener jeg virkelig å tøye ut. Jeg spiller håndball. Jeg er født til ikke å tøye ut. Uansett. Etter det begynte den virkelige treninga med rop, "dans" og jumps før vi avslutta med en morsom lek. Jeg var på lag med ei søt jente som het Stephanie. Hun er Flyer på laget. Blir kastet opp i lufta osv. Når vi kom hjem spilte vi litt fotball før jeg gikk i dusjen. Tenkte vi skulle gå over til Gavin's å høre om han ville være med å spille, men det var sykt mange biler utenfor så vi lot være. Det viste seg at de hadde et slags familieselskap. Like greit at vi ikke dro.

I mårra skal jeg på trening igjen.Får vite om jeg er med på laget. Om jeg kommer med, er det trening hver dag. Jeg drar en time før så jeg kan øve på dansen. Foreløpig suuuger jeg, men forhåpentligvis har jeg blitt bedre til den 28 August.

Nå skal jeg sove. Leenge!

Dette er forresten halve klesskapet til søstra mi Tracey

6 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

For et rot! :-p

Julie-Anie sa...

For et skap! :D

mamma sa...

Jeg visste ikke at du har flere søstre :-)

Ane Marte sa...

Ho e voksen og har barn på min alder ;)

mamma sa...

er det datra til Nina og John? Lykke til på treninga i kveld

Ane Marte sa...

jepp det e det.