torsdag 6. august 2009

Min første dag

Hvor skal jeg begynne?
I dag våknet jeg først 06:34. Aner ikke hvorfor. Det var egentlig ganske rart å våkne opp på en helt ny plass. Sovna igjen og våkna 10:30. Jeg og Ladina våknet samtidig. Vi satt med hver vår pc til kl 11:00. Da lagde vi oss god toast. Jeg kikket i kjøleskapet. Alt var så amerikansk. Senere gikk vi til Gavin, naboen. Han har basseng. Vi var bare i noen minutter før vi gikk til Ovid( Blue moon) en syykt god iskrem "sjappe". Etter det gikk vi hjem og på turen møtte vi Gavin og de andre. De spurte om vi ville være med å bade. Selvfølgelig ville vi det, så vi henta bikinien og stakk dit. Der møtte vi Andrew, Zack, Chris, Gavin Dustin og Garret. I begynnelsen var alle egentlig ganske sjenert, men når vi begynte å spille basket, var det som om vi hadde kjent hverandre lenge. De er så vennlige her og alle er football players. STOR OG STERK. Vi bada og kjørte gokart i kanskje 5 timer. Gokart skal jeg aldri prøve der igjen. De kjørte foran oss i en firhjuling så vi bare satt bak i gokarten og styrte. Han kjørte sykt fort, men vi overlevde. Senere gikk vi hjem og dusja. Når jeg var ferdig å dusje, hørte jeg noen guttestemmer prate med mum. Det var Gavin, Andrew og Zack. De ville ta oss med på Eddie O'Flynn's der vi skulle spise kyllingvinger. Vi var litt usikre siden det var første kvelden for meg, men vi ble med. Der møtte vi kjærestene til Kris og Gavin og flere. De var godt selskap. Matt tok en kyllingvinge fra Kris, og Kris sa "Ey i'll kick your little but if you don't put that back" med en "black" accent. Etter en stundt, kom alle som arbeidet bort til bordet ved siden av. Ei dame hadde bursdag så de ga henne en kake og begynte å synge bursdagssang. Kris ropte på Steve(kelneren) som de muligens kjente litt fra før og sa "My girlfriend has birthday today. She sits over there with the purple t-shirt". Hun hadde egentlig ikke bursdag og ALLE begynte å le. Senere begynte vi å få veldig god kontakt. Matt sa til og med at vi var hans favoritt utvekskslingsstudenter. Aww! De begynte å spørre om vi dro mye på fest og sånn. Vi var jo ærlige med dem. De ble overraska når vi sa at aldersgrensa på alkohol var 18 år. Matt lurte på om vi lekte forskjellige leker osv. Vi har jo den originale drikkeleken. Han spurte hva det var og jeg svarte. Måtte bruke et eksempel og sa det første jeg kom på. Skal ikke si hva det var her. Kelner var så heldig og fikk høre det. Alle begynte seriøst å le. Jeg lover. Jeg var skikkelig flau. Kelner er 40 år. Heldigvis var han kul og sa at han ville være med i samtalen.
Det skjedde noe hele tiden. Vi fikk hilse på Grace. Hun er cheerleader til basketball og vi til football, men Amber, ei jente vi også møtte, går på samme lag som oss. Vi møter henne nok på mandag.

Nå skal jeg og Ladina se Twilight. Min første gang faktisk.

P.S Hvis noe som skal ha vært skrevet på norsk står på engelsk, er det fordi jeg snakker med Ladina samtidig som jeg skriver.

Bilder kommer senere

5 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

Herregud, så arti!

mamma sa...

Hei hei Ane Marte. Fint å se at du har funnet deg til rette og at du og Ladina har blitt venner

Ane Marte sa...

heiii mamma! ja vi har blitt gode vennner!

Therese sa...

Syyyykt, Ane Marte! Du ane ikke kor æ glede mæ no! Kjempeartig at du har fått god kontakt me dem. Kommer snart etter dæ, og da skal vi få det shiit arti! :D Lykke til!

Ane Marte sa...

Jaa æi glede mæi sånn :D
Så må vi dra til Lansing å shoppppeeee!