mandag 17. august 2009

Everybody do that O E rumble!

Om det er en grunn til at jeg legger på meg 20 kilo i løpet av dette året er det enten de 50 toastene jeg spiser hver uke eller så er det disse fantastiske kakene. De er dyre, men totalt verdt pengene. Jeg har funnet et løsning i hvordan jeg kanskje slipper unna 10 av de 20 kiloene.
Det tar meg 15 min å gå til butikken, 5 min å spise kakene og 15 min hjem igjen. Dvs at når jeg da er hjemme igjen har jeg gått bort alllllle de kaloriene denne kaken inneholder. Smarte meg.



Jeg har blitt tææææn. Litt ihvertfall

Forresten, treninga i dag gikk skikkelig bra and I like Melissa Joy, my team mate! aaw

4 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

ahaha, æ klare liksom ikke slutte å flire. Huske du at vi snakka om at det vakje sjans i have at du ble å legge på dæ i usa? :-D æ trur jo ikke det enda, men det e litt morsomt når du skriv sånn (a) Savne dæ masse, du ane ikke... på onsdag i tirsdag i neste uke skal æ til Bardufoss å gå på skole i et par daga. Æ glede mæ, men fyfan det blir å suge å oppleve en skoledag på Bardufoss uten dæ.

A sa...

åååh æi skrik!! slutt å si sånn :( savne dæi hveer dag som går!
Det blir nok noen fine dager på skola ja! :)

mamma sa...

Jeg synes du hadde en fin løsning på vektproblemet ditt. 20 kg på deg vil nok vises, ja :-)

Ane Marte sa...

Ikke sant! æi e ganske smart :)