mandag 17. august 2009

I gotta feeling

Okei! Innrømmer at jeg er litt sløv til å skrive, men tingen er at jeg rett og slett ikke har hatt tid. På fredag stod jeg opp tidlig tidlig for å dra på trening. Det var gøøy. Etter det dro jeg hjem for å sove. vi sov lenge. Kl 5 dro vi på noe de kaller fair. Det var kjempekoselig. Der hadde de mange fjøs der de hadde utstilling med dyr, de hadde et huuge tivoli og masse annet. Jeg fikk møte Michiele, Joel og Tiana for første gang. Exchangestudents fra Italia og tyskland. Vi var der til 11:00pm

Lørdag dro jeg på min aller første footballkamp. Det var bare prøve kamp mellom O E (Marauders) og jeg trodde jeg skulle døø av kjedsomhet. Det var no fun, seriøst. Folk sa at det er mere liv på de virkelige footballkampene og jeg håper de har rett.
Etter kampen dro jeg, Ladina, JJ og Michele ellerno og mum til Lansing på shopping. Jeg lærte en ting på den turen. ALDRI inviter gutter med på shoopping. Etter maks to timer ville de hjem. Vi var på senteret i kanskje 2.5 timer. Rakk å gå innom 5 butikker, THANK YOU!
Når vi kom hjem hadde jeg fått mld av Andrew. Han lurte på om vi ble med på en fest. Vi har jo ikke lov så det kunne vi ikke.... Han sa at politiet ALDRI kom og det var trygt å dra. Kl 2am ringer han meg i full frustrasjon. Noen hadde ringt politiet og de var på vei. Haha!
Hvis noen av elevene som driver med sport blir tatt, blir de kastet ut av laget. Coachen hadde fått ei liste over alle som var der. Veldig bra gutter, Veldig bra! Jeg vet ikke hva som blir å skje med spillerne. De får vel litt beskjeder på trening i dag.

Søndag var en totalt sløvedag. Vi så film, sov og spilte monopoly hos Kendra. Jeg skulle egentlig ta sol, men har aldri skjønt meg på åpning og stengetider i ovid. Umulig!
I dag skal jeg kjøpe noen sykt gode cookies jeg smakte hos Kendra i går også skal vi på trening.

Neste uke ellerno skal vi på shopping med Maria, Lauren og Kaitlin. Jej gleder meeej


3 kommentarer:

elise sa...

HAHAHHH. Æi dør :P

Sykepleierstudent sa...

Herregud, æ e så gla for at du ikke dro på fest! Det hadde vært SURT hvis du måtte dra hjem på grunn av en så liten ting... Haha, æ like oppdateringen dine. Du har det mye artiar enn det æ har det, æ jobbe HEILE tia :-( Savne dæ, og LOVE YOU

Ane Marte sa...

Jaa æi også. Herregud æi har vært her i nesten 2 uker bare så.
Du blir å få det minst like artig når du flytte :D Låver'æ!
æi savne dæi sånnnnn
love u 2 girl<3