onsdag 5. august 2009

11 timer med fly og endelig framme!

Jeg har kommet til usa og jeg stortrives. Kunne ikke funnet en familie som passer meg bedre. Har møtt mange bra folk i dag på flyplassen og på de forskjellige flyene, som også reiser med EF. Jeg kjente det begynte å ta på litt når flyturen til Chicago tok 8 timer og 25 min. Nå har jeg vært oppe i 24 timer og er døds sliten. Jeg og Ladina ligger i senga å hører på musikk og ser på DISNEY! I dag har vi kjørt pittttelitt i lansing og møtt sønnen til Nina og John. Finner ikke morsommere person enn han. Første han gjorde når han så oss, var å komme med en morsom kommentar. Fikk også hilse på de to herlige barna hans som jeg lenge har lengtet etter å få møte. De bygger faktisk et huge hus nå.

Det var trist å dra i fra mamma i dag, men det er totalt verdt det for jeg har det så koselig her.
De dukket opp med ballonger og plakat på flyplassen. Selvfølgelig klarte jeg å glemme igjen passet mitt og div andre viktige papirer på flyet som da var på vei tilbake til Chicago, meen vi har fått ordnet det

.
Veldig amerikansk

2 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

Herregud, så arti! :-D Æ sa jo at det kom tell å gå så bra, æ e så gla førr at du ble fornøyd me familien din og alt! Håpe du kose dæ masse dettan åre, og fortsett å oppdatert så bra! Love you bigtime, savne dæ utruli mykkje <3

Ane Marte sa...

jaa det e koselig her! Takk det samme, Synnév! vi blir begge å få det fint i år. Love you too<3