tirsdag 15. september 2009

fill up my cup. Mazel tov


Homegame against Freeland. Lett match

Jeg skal begynne innlegget med å si at jeg har det baaare bra og cheerleadinga går veldig bra! Coach sa at om få uker kan jeg gå i spagaten, knis!
På skolen er det travelt, men jeg kommer meg gjennom dagene, Lett! Haha jeg laget et nytt lockersign til Kayden og denne gangen ble det PINK. Lettere sagt princesstheme. Det var adorable og alllllle lo! Til og med Kayden selv flirte, men han likte det :) Skal ta et bilde av det i morgen og legge det ut. Jeg fikk forresten en A på en spanishquiz på fredag om jeg ikke nevnte det. Engelsk er greit, math og chemistry er hard. Herregud jeg sliter, men tror det skal gå bra på prøven i morgen. Føler at jeg har det meste under kontroll. Må også huske å ta med en Engelsk/norsk ordbok. Kanskje greit med tanken på alle de merkelige engelske ordene som faktisk finnes innenfor chemistry. mamma har sendt meg en pakke som jeg enda ikke har fått(så da vet du det mamma), men venter spent. Lunsjen på skolen er tard! Vi får ikke lov å forlate lunsjrommet before the bell rings og det er stappfult. Heldigvis holder Melissa av plass hver dag så jeg slepper å sitte aleine eller med folk jeg ikke kjenner. Har blitt litt bedre kjent med den norske jenta jeg har kjemi med. Hun er kjempegrei, men jeg husker ikke navnet hennes. Noe med Eron (?) Om dagen har jeg lite problemer å hanske med, bortsett fra skapet på skolen som ALDRI vil åpne seg. Seriøst, koden min er teit. Alle andre klarer å åpne skapet mitt, men ikke jeg. Føler meg dum fordi jeg må si koden min til de som prøver, men jeg har ikke noe valg. Har ikke så mye mere å skrive om, annet enn at jeg savner alle hjemme i norge, Ho lille Synnév i England og Silje!

P.S om du noengang ser det her Therese. VI MÅ MØTES SNART!!!!

Love you girl!

1 kommentar:

mamma sa...

håper både pakken og brevet kommer frem snart. Pakken kostet nesten 500 kr å sende, så den bør komme frem :-)fort og hel