søndag 20. september 2009

Dårlig blogger, JA!

Jeg er sykt dårlig til å blogge, men jeg gjør det når jeg har tid. Har ca 15 min nå så skal skrive et kort innlegg.
Fredag:
School, teamdinner and footballgame. ofc we won :)
Ovid-Elsie hjerte

Lørdag: Elysse's soccergame, Khyra's soccergame, McDonalds and Marias birthdayparty. we gave her a douchebag and she loved it, HAHA

Søndag: EF orienteringsmøte. Jeg smakte sushi for første gang. Første og siste gang for å si det sånn. Eeeew, men kult. Har fått i meg norske pannekaker, made by me. NAM
Nå ser jeg bring it on. Skole i morgen! f9z

3 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

Teita, sushi e jo godt! :p

mamma sa...

Og du er en god blogger. Alltid morsomt å lese bloggen din :-)

Ane Marte sa...

haha naai. Det smakte som rå fisk lukte :p

Thanks mom :)