torsdag 24. september 2009

roll with me girl, you're so fine

I dag var det sesongpremiere på Grey's. Jeg var superexcited, helt til en av hovedpersonene ble innblandet i en bussulykke og døde. Sadface. Skal ikke nevne navn om noen ikke har peiling enda, men det er triiiiiiist. Ladina trøster meg!

Jeg er soooo close to do the split. Lauren sa "I don't understand where she gets it from" Haha cute! Og coach setter goals for hver person on the team. Mitt goal er å gå ned i bru og opp igjen. Vet det høres superenkelt ut, men det er det altså IKKE!

Skolen er....ok? Skole er aldri gøy, men det er greit liksom. Jeg liker fortsatt ikke selve lunsjen. Det er så mange forskjellige folk, og så paranoid som jeg er tror jeg at alle ser på meg med et bitchy blikk. Alt er cheap og jeg har ikke tatt buss til skolen en eneste gang takket være Lauren and Taylor! I morgen skal jeg ta med kamera på skolen å ta noen bilder. Det er footballgame og vi har teamdinner. Jeg har laget Kayden Madden 3 lockersigns som er supre. De blir nok vist i neste innlegg.

Footballgame i mårra against Swan Valley. De er våres største konkurrenter og folk hadde begynt å reservere plasser 3 dager før game. Haha sick. Jeg er backspot og stunter med Amber, Nicole og Melanie. Mel lærte seg twist og elevator i går og i dag. Kjempegøy, selv om jeg innrømmer at hodet mitt verker noe veldig akkurat nå. Vi må gjøre alt vi kan for å catche flyern og det er ikke barebare, men det funker :)

Nå leser jeg til world religions test som jeg har i morgen. Har også matte og spansk.

I spansk har jeg A
World religion: B
Chemistry: B+
de andre vet jeg ikke. Er kjempestolt over den chemistrygraden. I norge var jeg på en D liksom og believe it or not, men jeg syns kjemi er enklere på engelsk enn på norsk og Mr Topping er verdens kuleste. Han setter på musikk mens vi jobber. Alt i fra Green day til Lady gaga.

Sanger som gjør meg glad for tiden:
So fine-sean paul
run this town-rihanna ft kanye west
Hotel room service-pitbull
Party in the usa-miley cyrus
irreplacable-beyonce
ur so gay-katy perry
heartless-kanye west
we belong together-taylor swift

Melissa gjør meg glad :)

Nå er det natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, håpe du greie å gå ned og opp i bru til du kjem hjem :D Da skal vi turne i lag :D Så forresten på de bildan av den cheerledinga, dokk gjør sånn løft som vi gjør, det va tøft :D Håpe du har det bra, savne deg veldig her hjemme! Love you! -Ingvild

Ane Marte sa...

Jaa, det håpe virkelig æi også, så ska æi sette noen rekorder i rekordboka til bardufoss gym og turn når æi kommer hjem igjen, haha!
Æi savne deg også, every single day! Love you too hon :)

elise sa...

haha, æi dør av den english-norsken din! SØTA MI :D Miss you alot <3