tirsdag 8. september 2009

Første skoledag

Da er første skoledag offesielt over og jeg er glad. Kjempeglad. Har hatt en bra, men slitsom dag.
Engelsk klassen min er dritbra synes jeg :D I spansktimen sang vi karaoke. På spansk selvfølgelig, men gøy var det. I kjemien var det 2 amerikanske og resten exchangestudents. Jeg skulle hilse på hun forran meg og spurte hvor hun var ifra. "Im from Norway" WTF... Ei norsk jente? HER? joda, og i lunsjen traff jeg på en gutt som også var i fra Norge. Liker dette dårlig. Føler meg mere spesiell når jeg er den eneste fra mitt land, hihi! Menmen

I går kjøpte jeg meg ny tlf med et abonoment der jeg kan tekste fritt for $20 i mnd. Rimelig billig.
Nå skal jeg lage et lockersign for Kayden Madden pga kampen mot Freeland på fredag som også er parentsnight. Yeah jeg er exited.
I morgen skal jeg skrive myyye. treninga slutter i 5 tida så da har jeg tid.

2 kommentarer:

mamma sa...

Så bra at du trives på skolen :-)

elise sa...

haha "føle meg ikke så spesiell" :P