onsdag 30. september 2009

This used to be a funhouse!

Overskrifta er litt av teksten til sangen min atm!
Har hatt det travelt med skole, trening og familie i det siste. Mye som skjer hver dag og man skal få med seg alt.

Mandag: Skole, Cheer, lekser, øve til prøve, mat, dusj og sove! Hater dager da jeg bare har tid til å gjøre lekser og ikke noe annet. Blæh

Tirsdag: Skole, Bri's house, cheer, hjem å spise,lekser og sove. Bedre dag enn mandag. smil
Onsdag: I dag hadde vi matteprøve. Det gikk greit, men fikk ikke fullført så skal på skolen før 08:00 å gjøre den ferdig. Vi skal egentlig ha kjemiprøve i morgen, men mr Toping sa at om denne lille quizen vi hadde i dag gikk bra, skulle vi bare droppe prøven i morgen og heller begynne på et nytt kapittel. Jeg har alt rett på quizen i dag er jeg ganske sikker på! :)
Cheer: Nå kan jeg gå opp og ned i bru selv. Mandag klarte jeg å gå ned i spagaten, men presset meg litt for hardt og jeg kjenner det enda, æsj!

Har ikke så mye mere å skrive. Skulle ønske farmor kunne bli frisk :(

Ingen kommentarer: