torsdag 10. september 2009

Okei, nå er jeg sint. Har brukt ca 30 min på å skrive et innlegg som plutselig ble BORTE!

srsly, jeg har mye lekser for tiden og jeg gjør alle. Flinke meg! Her er fagene jeg har i løpet av dette semesteret.

Math, advanced algebra
English 3
Spanish 1
Chemistry (ikke spør. De gjorde en huge feil og satte meg der i stede for i team sport, og det kan føre til at jeg stryker. Naturfag og kjemi er mitt svakeste ledd og når alt er på engelsk blir det katastrofe)
World religion

digger'e, bortsett fra den lille feilen med kjemi. Æsj!
Dagene går veldig fort og jeg må prioritere skole og cheerleading foran data, noe jeg egentlig ikke bryr meg noe om.
Vi har skole fra 8:00am til 3:00pm, cheerleading fra 5-7pm og i mellomtiden er vi på skolen og gjør klart til footballkampene ellers gjør vi lekser. Når jeg kommer hjem er det supper, mere lekser, dusje og sove. Noen ganger får jeg plass til en ep av oth før jeg sovner. F9z!

Skolen min er grei. Den er ikke STOR men heller ikke liten. Det er en liten skole, stappa med elever. Serrr gangene er stappfull og for ikke å snakke om kantina. Halve skolen har lunsj fra 11:15-1145 og den andre fra 11:55-12-25! Jeg har med Ryan, Andrew,Melissa,Kaytlin ossv!

Treninga i dag var gøy. jeg var mest med Melissa og hun spurte om jeg ville være med henne hjem etter skolen å henge ut med Brianna, Brooke og McKayla før teamdinner og kamp. Koos!
Ladina skal være med Whitney på laget så vi blir da adskilt for første gang på over 40 dager.
Homegame i mårra og alle cheerleaderne lager footballplayerne et lockersign der det står navn, drakt nummer og noe oppmuntrende om kampen som kommer. Vi må lage ny hver uke. Unnskyld, men jeg er lite kreativ. Greit, mitt sign ble dritbra, men jeg tviler på at neste blir like fint. Jeg har Kayden sitt og når jeg hang det opp spurte Ryan om jeg kunne lage hans også fordi det var så kult, Haha! :)
Det er også parentsnight i morgen og alle foreldrene skal være med både footballplayerne og cheerleaderne på bana og navn blir ropt opp. Det blir gøy, serr! Ingen untatt ladina som faktisk klarer å si navnet mitt, og nå skal det bli ropt opp forran hundrevis av folk. Flaaaut 8)
blir vel noe liknende av Einmart eller einimarti, hihi. Etternavnet kan jeg bare glømme å få ropt opp. Jeg ba sarah coach om å skrive "An" i parantes sånn at de kan se An Sakserud. Det kan da ikke være så vanskelig.
'
I forrige uke var jeg og Ladina på walmart. Plutselig snublet vi over en liten juvel i øverste hylle på "new favorite tv shows" ONE TREE HILL season 6. Vi har vel snart sett halve, men det blir lite tid nå når det er skole og cheer.

Der var alle leksene mine gjort. Skreiv 5 sider i WR class i dag. Hånda mi begynte serr å riste.

Har også fått ny tlf og free txt, så nå kan jeg tekste viiillljt!

Jeg gleder meg forresten utrolig mye til PP day selv om det er under homecoming week. Jeg skal bruke Ryans jersey!

Nå skal jeg sove!
Savner alle hjemme i Norge og jeg savner norsk vann! Bring me some
Btw, spansken min er syk!
Adios amigos

3 kommentarer:

elise sa...

5 sider faktisk! Det e jenta si deet<3
savne deg masse!

Ane Marte sa...

haha faktisk!
herregud æi savne dæi å<3

mamma sa...

Flink jente, gjør masse lekser skjønner jeg. Jeg savner deg også