mandag 1. februar 2010

Miss it!

Åh jeg er så sykt glad for tiden! Noen av vennene mine vet hvorfor, men skal ikke si noe om det her. Silje Reneé, Æi like det vi gjør og keep it up.

Har ikke gjort så mye i helga. Slappa av med en kompis og sett grammyen. Snart får jeg vite om jeg har vunnet tur til LA i mars. Reiser uansett, men hadde vært greit å få gratis fly liksom.
Har fri fra skolen så dagen blir vel og fylles med skolearbeid,sosialitet og spising fordi jeg er sulten. Verdens beste vertsmor kom og overrasket meg med to digre poser med "flamin hot crunchy cheetos" som er min favoritt chips, smil
Det er vel kanskje på tide å stå opp. Kl er 11:36 og jeg har en liten anelse på at dette blir en dag full av stress og andre rarigheter.

4 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

Så bra at du e gla :D

Anonym sa...

hihihihihihihi, loveyou

elise sa...

tihihihiiiitt-t--t-t-ø-s--s-s-s :D

Ane Marte sa...

haha nei no må du gi deg :p