onsdag 3. februar 2010

Er paa skolen naa! Vi sitter aa ser paa fotballdrakter typ hvit. Saa lenge drakta er hvit, er det greit. Har mest lyst paa England, men Lisa prover aa overtale meg til aa kjope Tyskland. Skjer ikke. Skolen er drit kald. Hvor enn jeg gaar er det en liten kald bris som puster meg i nakken. Hallo vi bor i kaldte Michigan og vi lever i 2010. Sett paa litt varme'a!!!!!Brr. Naar jeg kommer hjem skal jeg lage meg kakao og grave meg under dyna aa se Gossip Girl

Jeg fikk bytta 2nd hour fra Spanish 1B til Sports and rec! Orker ikke enda et sidemaal og jeg har ikke hatt gym paa skolen en eneste gang siden jeg kom hit.
Her er min schedule forrige, dette, og neste semester:

1st hour: Alg 2a
2nd hour: English 3a
3rd hour: Spanish 1b
4th hour: Chemistry A
5th hour: World religions

1st hour: Alg 2b
2nd hour: English 3b
3rd hour: U.S history A
4th hour: Wood tech
5th hour: Government A

1st hour: U.S history B
2nd hour: Sport and rec
3rd hour: Public speaking
4th hour: Intro to art
5th hour: Government

Ser veldig fram til neste semester. Mindre harde fag og NULL matte, tjoheiiiii

Savner dere

Ingen kommentarer: