torsdag 4. februar 2010

I thought I told ya, imma star!

Jeg er litt furt egentlig. Trodde vi hadde trening rett etter skolen, men neida. Treninga starter ikke fo'r 5 saa jeg faar ikke hengt med Z. Det er bballgame baade i kveld og i morgen. Stress
Naa sitter jeg paa biblioteket, eller IC som det heter her. Baaaare middleschoolkids her siden alle andre har trening untatt oss for some stupid reason. Vellll uhm coach Sarah har faatt en so'nn saa jeg kan vel ikke gjo're annet enn aa gratulere. Han skal hete Peyton James Stewart om jeg ikke tar helt feil.
Baade denne og neste uker er det noe vi kaller "charity week". Nesten som homecoming week siden det er theme days som for eksempel crazy hair day eller pj day. Neste lo'rdag er det charitydance som jeg ikke helt vet om jeg gidder, men det er jo for charity, saa kanskje.
Daarlig med bilder nar jeg ikke orker aa ta med kamera paa skolen og mobilkameraet har sikkert ca 0.5megapixels. Fattig

Ingen kommentarer: