lørdag 13. februar 2010

Har skjedd litt av hvert i det siste og jeg har ikke orket å blogge. Mandag og tirsdag var det vanlig skole. Snowday både onsdag og torsdag, noe som er latterlig, med tanken på hvor lite snø det egentlig er her, men ska ikke klage. Uka har gått sykt fort og i går var det pepessably og bballgame. Pepessably er når hele skolen samles i gymen og vi har divspiritgames. Forresten, jeg sto opp kl 03:30 i går morges. Det føltes så galt å stille vekkeklokka så tidlig, men jeg kom meg opp, stakk til McDonalds som btw ikke var åpen. Etter det dro vi til skolen hvor ABC12 var. Nyhetskanal over hele Michigan. Kan jo gange tv2 nyhetene med 2 så blir det det samme. Vi var ukens skole med mest spirit. Jeg var på tv, iiiiik og du kan trykke på linken under for å se.

http://abclocal.go.com/wjrt/video?id=7273342

Jeg er på ca 03:15 ellerno
Har forresten klipt og stripa håret. Liker'e!