fredag 1. januar 2010

fifa10 på nyttårsaften!

Ja, overskrifta sier vel det hele. Dro til applebees med ”the girls” eller hva jeg skal kalle oss. De jeg er mest sammen med. Lauren,Kaitlyn,Maria,Lina,Lisa og Ladina. Etter det stakk vi til Gavin der ca halve footballaget var. Stakkars Lauren klarte å tryne ned trappa så alle så det, Iloveyou

Matlysta har ikke vært helt på topp i det siste, men det kan være fordi jeg lager mine egne mellommåltider hele tiden med ost og kjeks, knekkebrød osv. Går nok sikkert over når skolen begynner igjen.

Mitt nyttårs forsett er å være mer ryddig(merker forskjell allerede), gjøre det meste ut av hver eneste dag, holde karakterene oppe, ringe hjem hver eneste uke og hjelpe til i hjemmet hver dag, både i usa og i Norge.

Nå skal jeg spille kort eller starte å se serien true blood som jeg fikk av Espen til jul, sammen med en singlet og ei kjempefin ulljakkeliknende,smil. Tusen takk<3

Smil litt da :)

Ingen kommentarer: