tirsdag 5. januar 2010

5 mnd i Michigan

Iiiik! Nå har jeg da altså vært i usa i hele 5 mnd. Tiden går sykt fort, men det føles ut som jeg har vært her i en evighet. Snakka med mamsen i dag siden jeg var syk og sånn. Måtte dra hjem fra skolen i går med en kraftig mage "pine". Var ihvert fall kjempedårlig. Mom kjørte meg hjem, og da kom febern og kvalmen. Jeg spurte Ladina om hun kunne hente ei bøtte med vann i ogå kommer hun inn på rommet litt etter med ei stor skål. Trodde jeg skulle flire meg i hjel så hun tok heller søppelbøtta på rommet. Aah, good times egentlig, smil

2 kommentarer:

ELISE BH sa...

HAHAHA! :D Smart å hente ei skål. hørtes ut som noe du kunne gjort! Eller malene forsåvidt, som sku blande saft i ei mugge på skola i dag, så blanda ho det i vaaarmt vann, helt ubevisst :P haha. dumhet!
savne deg kjempemasse <3 måtte faktisk gråte en liten skvett hos Jonas en dag.. hihi :)

Ane Marte sa...

Æi veeet!
HAHA typisk Malene ja :p neida
Æi savne deg også <3 E litt trist i blandt :/