mandag 25. januar 2010

Istedenfor å spørre hvorfor det er soldater i afghanistan, hedre heller de som er der. Og som svar til hvorfor vi er der: vi er der fordi vi er medlemmer av nato, og det er en plikt og støtte situasjoner der det er vanskelig forhold for mennesker. Om vi ikke støtter nato, vil feks vi kunne bli invadert av andre land, uten og få umiddelbar støtte.

En 22 år gammel soldat ble i dag drept av en kraftig veibombe i Meymaneh, Afghanistan. Fikk veldig vondt i meg når jeg var på skolen og leste det. Selv om kjøretøyet han satt i var veldig sikkert, ble bomben for kraftig. Det sto at den var mye "mektigere" enn en normal veibombe. Veldig trasig.

Jeg surfa litt om alt mulig egentlig, så fant jeg plutselig en side på aftenposten.no om håndballtrenern min Terje.
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/handball/article3468914.ece
Sjekk det ut. Ble veldig stolt, smil

Har det utrolig bra for tiden. Alt faller på plass og jeg møter nye folk hver dag(føler jeg)
Nå er det bare litt over 1 mnd til jeg stikker til Cali, og deretter Florida. Så er det plutselig bare 2 mnd til mami og papi kommer. Veldig skremmende å tenke på for det er så bra her, meeen det er noen der hjemme jeg lenkter forferdelig etter..

2 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

Føle du også at det e litt skummelt korr fort tia går?

Anonym sa...

Hele tida!