tirsdag 29. desember 2009

Wæææ! Jeg har sykt bra nyheter.. Til meg selv altså, smil. Som sikkert dere fleste har lest så står det at jeg skulle til Florida i jula. Det skjedde da ikke pga at hostbrorn min var midt i husbygginga. I dag ringte Bridget og sa at hun hadde bestilt og ordna alt for oss fra 3-10 april(springbreak) Ikke så lenge, men nok til at jeg får en fin liten tan :D Også skal vi jo til Hollywood i begynnelsen av mars så nå skal jeg bruke så lite som mulig å spare alt til mars-april og mai(prom)
I går kom det endelig litt snø så Ladina, Lucia og jeg stakk ut og lekte oss litt. Cruz kom senere så vi spilte guitar hero og noe annet som jeg lett eide i. Jeg har forresten lært Ladina å spille idiot så spiller det hver kveld før i legger oss.I dag måtte vi stå opp kl 7 pga trening. Vi var sykt trøtte og tenkte at vi aldri ville klare å løfte opp Mel, men en starbucks frappechino seinere fikk vi det glatt til, Machines.comVi stakk til McDonalds etter trening og jeg kjøpte en Mcflurry og noe annet McYoghurt greier. Godt var det i hvert fall. Stakk hjem og sov litt mens Ladina så American pie 2. Er litt kult for 1-3ern er ifra lansing, Ann Harbor osv. sweeet

Uhm, btw sangen fifteen SUGER

3 kommentarer:

Anonym sa...

taylor swift suger generelt ;)

Ane Marte sa...

Sant så sant. Men kjæresten e HOT ;)

Sykepleierstudent sa...

SMIL