lørdag 26. desember 2009

D'town Lansing

Hvert år arrangerer mamma og pappa hjemme i Norge en julelunsj. De starter rundt 1 på dagen og avslutter det når folk vil hjem, noe som ikke er før 2-3 på natta. Jeg er hos Kaylee i Lansing nå og lå og sov når plutselig tlf min ringte. Det var mamma. Hun fortalte meg at det var noen som ville prate med meg. Fikk meg en god overraskelse når jeg hørte at det var Terje(håndballtrenern min) sin stemme som var på andre siden av røret. Måtte nesten le litt da. Han fortalte meg at jeg møtte gjøre håndball mere kjent i USA også kunne jeg tjene meg mye penger. Bli den nye "Martin Luther King" sa han. Det var gøy å snakke med han, men var stygt redd for at jeg vekte romkameraten til kaylee, knis.
Nå ligger jeg på sofaen å stirrer på kl nede til høyre på dataen. Den er ikke helt i slaget tror jeg.
Venter på at Kaylee skal komme hjem så stikker vi til Eastwood og skal bruke gavekortene jeg fikk til jul, smil.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan byrå reiste du med? :)

Ane Marte sa...

EF ;)