mandag 7. desember 2009

heiiiaa!!!
Søren så lenge siden jeg har skrevet her. Vellllll har ikke gjort så mye egenetlig. Eller det er faktisk løgn for mye har skjedd, men om det er verdt å fortelle, har jeg nok skrevet om det på face uansett :)
I dag pakket Ladina og jeg inn julegaver. Huset vårt er så overpyntet at jeg vet ikke hvor jeg skal sitte henn, men jeg nyter dagene så godt jeg kan. Er ikke lenge til jul, herregud! Vi har pyntet juletreet og alt. Henger masse sånne der julegodteriting på treeet som jeg liker å gå og spise fra, smil.
Fikk gave av mamma og pappa! Ble så utrolig glad, men hadde ingen å dele det med fordi jeg og Ladina var uvenner :(
Nå skal jeg bare dusje og sove.
Forresten på torsdag var det talentshow på skolen. Har aldri ledd så mye i hele mitt liv. vell for å si det sånn, noen av de som sang ødela hele sangen. Eks ei som saang "when you're gone" med avril. Hun hadde vært med i 4 år og sunget samme sangen om og om igjen. GUD så stykt, men det er tøft å gå opp dit og synge, det skal de ha :) Hadde jeg aldri turt.

God Natt

4 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

Uvenna, ka skjedde? :o

Ane Marte sa...

Nei altså vi har ordna opp og ho sa unnskyld. Ho hadde vært megagretten hele uka :p

Marlen sa...

Søøta! Du må bli flinkar til å oppdatere. E såå artig å lese om kordan du har det i USA!:)

Ane Marte sa...

haha æi vet, æi e veldig dårlig på det det. Ska skrive no :)