lørdag 19. desember 2009

5 eller 6 dager til jul :D vet ikke hvordan jeg skal telle ned fordi amerikanere er jo en dag på etterskudd, haha! Vi hadde cheer i går for bballaget. De tapte med 3 poeng, men det var syykt spennende. Det var litt norsk egentlig fordi fansene var mot hverandre og ropte ting som "why so quiet og you can't do this". De var gøy, men dumt at vi tapte. Vell vi slo dem i football, noe som er 1000 ganger så bra!
Nå er det endelig juleferie og jeg vil shoppe! Skal kjøpe jakke til mamma fra merket the north face som er hundre ganger så billig her nede, smil!
Bare så dere vet det, om dere vil bruke mye penger, men vet ikke på hva så kan dere ringe meg faktisk :D Spør etter nr, så gir jeg deg det.
Det går mye bedre på skolen nå. Engelsk karakteren min har blitt mye bedre og fagene er veldig grei, untatt matte :/

Akkurat nå snør det ute (about time) og Kendra, Tracie og Sin chen er her nå. kaaaanskje vi drar til Lansing en tur, men jeg gidder ikke å mase. Fikk forresten varsity jakka mi i går og den ser sånn ut :

Uhm i jula skal jeg være med venner og familie. Trengte virkelig en ferie, men jeg liker skolen fordi det går så fort. Tenkt det er bare 6mnd til graduation/mamma og pappa kommer og 7 til jeg kommer hjem. Har snart vært her i 5 mnd! sick
men jeg savner alle sammen hjemme, må ærlig inrømme det. Selv om jeg har det utrolig bra her, smil.
Nå skal jeg gå å være litt sosial. Kos dere masse i jula og jeg vil tro jeg faktisk har litt tid til å oppdatere når jeg har fri!

Heejjjj

2 kommentarer:

Karoline sa...

Håpe du kose deg masse i USA søta, håpe du får ei kjempe fin jul! Love you <3

Ane Marte sa...

tusen takk for det kjære :)
I love you too <3