torsdag 8. oktober 2009

Savner Norge, jeg!

okei, på tide å blogge igjen. Denne uken besto/består egentlig av: Mandag: Skole, cheer, lansing. Jeg så halloweenmaska, noe som endte med at jeg freaka ut. Opp etter veggene hang den ene seed of chucky dukken etter den andre. Tirsdag: Jeg var syk . Følte meg ensom og ettersom internetten klikka, ble det bare værre. Ble skikkelig glad når mom kom hjem. Hun hadde kjøpt meg favorittcookiesene mine, smilefjes :) Onsdag: Skole igjen. Var ikke så mye jeg hadde gått glipp av, men jeg savna cheer :( ehm, spagaten min gikk til helvete forrige uke. Jeg pressa meg for langt og det endte meg en strekk i låret og jeg må begynne heeelt på nytt igjen. Dagen i dag var kjempebra! Vet ikke hva det er, men noe fikk meg til å smile. Kjemiprøven gikk konge. Om jeg ikke får bra score på den blir jeg kjempeskuffa. Mr Nodarse, spanishteachern min er kul. Vi skulle skrive en tekst på spansk og etterpå la andre i klassen få lese den. Han sa "read her story. You all have something to learn cuz this is good" hihhiii :) smigra Vi måtte heie på JV i dag. KJEMPEGØØYYYYY! eller ikke.... men de er en del av skolen og jeg syns det er greit at vi gjør det. Nå sitter jeg hjemme i senga å fryder meg over at de to prøvene vi skulle ha i morgen, ikke blir noe av. Eller den ene hadde vi plutselig i dag (kjemi)

noen seniorpics

I slutten av forrige uke fikk jeg endelig pakken jeg så lenge hadde venten på. Mamma og pappa hadde sendt med 2 pk freia melkesjokolade hjetrehjerte, shampoo, se og hør, her og nå og div ting så jeg kan bake brød. Tror nok mamma må få seg skype ellerno så vi kan prate mens jeg gjør det, ellers har jeg ikke sjans. I morgen er det game(igjen) vi er best, haha :D Det er vi som har teamdinner i morgen og daer det pizza. Etter game (om vi vinner) drar vi alltid til nic's. Morgendagen er vel ingen unntak. Om jeg gidder. I dag lurte Amber, Ryan og Connar på om jeg ble med til et hunted house på lørdag. DØDSKULT! Søndag skal vi til ei jente på babyshower. Hun skal ha unge på thanksgiving. HUN ER 16 ÅR!!! stakkars, men vi skal ihvertfall gå og jeg gleder meg :)

1 kommentar:

mamma sa...

Hei, håper hjemlengselen ikke blir for stor, men det er nok normalt etter to måneder. Oppskrifta på brød står på baksiden av pakka, og de brødene må spises med høytidelighet, det er nok de dyreste brødene du noen gang har spist. Sikkert 100 kr pr brød. Jeg kommer ikke over hvor mye det koster å sende pakke fra Norge til USA. Men, jeg tenker det var verdt det :-)))