lørdag 24. oktober 2009

promise I'll be kind, but I won't stop until that boy is mine

For en weekend! Har det helt fantastisk her.
Noen som har spm ang det å være utvekslingsstudent?
kan prøve å svare så godt som mulig om det er noe dere lurer på!

Fredag var det game mot Perry. Vi hadde skole t-skjorta på fordi temaet var schoolcolors. Etter skolen dro vi til Lauren og Rachelle for å gjøre oss klar til en stor parade de har hvert år her. Det var sinnsykt gøy. Hver sport eller klasse har deres egen float de står på! Temaet i år var "around the world"! Exchangestudentene skulle styre hele paraden i år med å kjøre fremst, men siden jeg er cheerleader valgte jeg å stå med resten av jentene :)
Kampen var gøy og det var for en gans skyld ikke kaldt ute. Begynner å bli veldig vandt til det å stå ute i kulden å hakke tenner nå. Kan like gjerne komme snø..eller ikke!
Vi vant 34-6 ellerno. Det betyr at vi har vunnet alle kamene i år, noe som ikke har skjedd før, smilefjes.
I pausen skulle alle utvekslingsstudentene ut på bana å holde hvert sitt store flagg. Det var...gøy? De avslørte hvem årets king and queen var. Chris robinson ble king(not surprised), men han ga krona til en annen nominert som jeg ALDRI har sett før. well, det var kjempesnilt. Jessie Smith ble queen. Jeg stemte på jessie og chris, selv om alle var verdige vinnere :)
Etter game dro jeg, Ladina, Lisa, Maria, Cruz og ei annen jente til Lansing. Vi skulle rekke paranormal activity som begynte 09:55, men når vi kom dit var den utsolgt, sur! Vi kjørte tilbake og maria satte oss av på Nic's. Fikk meg litt av en overraskelse da jeg så hvem som satt der hånd i hånd. Did not see that one coming. He's hot, she's not! haha

I dag var det homecomingdance. Jeg og Ladina sto opp tidlig(ere) for å rydde rommet og badet. Mom and dad var i st.Johns ellerno så de kom ikke hjem før senere. Etter vi hadde gjort en greit god jobb med badet og rommet, gikk vi til tannern. første gang på 2 mnd at vi har gått. Sååå bar turen videre til Tracies house. Hun fikset håret vårt. Kjempefornøyd. Vi hadde superdårlig tid med sminke or resten fordi vi skulle spise på Applebie's før dansen. Aaron picked us up og vi stakk til lisa for photoshoot. Joel, daten min spanderte maten på meg. Det var så søtt, smiiil.
Dansen var kjempegøy. Hadde forestilt meg noe lameshit med freshmens, men dette var gøy. Danset absolutt hele tiden. Følte meg litt ukomfortabel når jeg så hvordan folk danset med hverandre(motsatt kjønn). Etter dansen dro vi til Calvin, ambers kjæreste og derretter Aarons. Nå skal jeg sove leeenge. Seniorpictures i mårra!

SAvner Norge, pappa og mamma, 12STA og vennnerrr! <3


jeg veit. kjolen er for kort :(

Samone, Diego, Lisa,Aaron,Joel, meg, Ladina og ei german som er på utveksling i 2 uker. Teit spør du meg, for hun snakker bare tysk til Lisa uansett!

4 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

Så utruli fin du va me kjole! :-) Kjenne æ glede mæ tell å se ho fine Ane Marte i proom dress and with a date! Æ har et spørsmål angående utvekslingsstudent: Ka e det beste du har opplevd sålangt i USA? :-) Love youu <3

Ane Marte sa...

aaw tusen takk Synnév miii!!
Beste æi har opplevd så langt e nok enten cedar point eller spirit week! Det va kjempegøy! :)
enn med deg?
Love you and miss you <3

mamma sa...

Savner deg og. Men, når du har det bra og trives, har jeg det bra også. Og: Har du bakt brød ennå????
<3

Ane Marte sa...

har det bare bra! nei har ikke hatt tid. dårlig av meg altså :S
<3