torsdag 22. oktober 2009

you can be a sweet dream, or a beautiful nightmare!

Denna uka+ forrige helg har vært craazzzyy enough!
Fredag var det game mot Perry. Vi vant selvfølgelig masse. Har vunnet 8/8 kamper og vi setter nå spor i historieboka. Vi er nå videre til playoffs som jeg sikkert har sagt før, og da spiller vi på en stadion med maange tusen mennesker. Gøy!
Anyway
lørdag tidlig tidlig dro vi til cedar point. 05:30 satte vi oss i bilen og kjørte. Jentene i en bil og guttene i en. tihi. det var kult for stemmen min hadde blitt ødelagt dagen før og jeg hørtes ut som en mann, smil.

Den tok jeeejjj

verdens høyeste berg og dalbane. Den tok jeg ikke :( unnskyld pappa. Vet du blir skuffa når jeg ikke tørr å gjøre sånn, men om jeg drar dit flere ganger, så låååver jeg å ta den. kanskje....
Vi sov på et hotell til søndag. Ganske koselig egentlig, men jeg gikk å la meg med en gang.
Søndag sto vi opp i ti tida. Frokosten var konge. Så gikk vi å bada med guttene.
Det var en laaang dag med mye kjøring, men jeg fikk et lite glimt av hvordan detroit så ut. Fin by.
Mandag: Pj daaay. De fleste gikk i pysj på skolen. Fin dag :) Cheerleading. Jeg og ladina har blitt kjempeflink å gå i bru.
Tirsdag: Skole Crazydaaay

Hadde ikke skifta ordentlig.
Norway, france, germanyx2, switzerland,sweden and spain

Onsdag: Patrioticday. Håper virkelig jeg finner noen bilder fra onsdag. Jeg gikk i den norske håndballandslags trøya, shorts og flagg malt i ansiktet. Lisa og Romain hadde hvert sitt store flagg som en kappe på ryggen. feeeet
hvert år holdes det en powderpuff fest hos en senior og en junior. Vi lå hos jenea. Jeg sov i hele 5 timer (på gulvet). Skal ikke klage. Lå kjempegodt jeg :)

Torsdag: Blue and gold day. Ble vekt kl 5 fordi vi skulle spise frokost. FEM!! Søte bestemora til Jenea hadde laget pannekaker. De fleste var ikke sulten så tidlig på mårran, dvs mere til meg.
neida..eller! Ihvertfall. fikk på meg Ryan's jersey og vi dro på skolen med blått hår, myye sminke og noen hadde veldig fake øyenvipper.


SÅåå flink da :)

lunsjen i dag var anderledes. cheerleaderne og footballspillerne skulle på lunsjdate. Dette var planlagt noen uker i forveien. Chris hadde egentlig valgt meg, men noe teit skjedde så jeg var med Scott Rubey. Kjempegrei

Senere på kvelden. Kamp mot juniorene. Opplevelse for livet.
kommer bilder når jeg får dem. NÅ SKAL JEG SOVE!
game i mårra, homecoming lørdag og kino søndag:)
Tenker masse på deg farmor! <3

Spilles på ipoden nå!
Starstrucks-3OH 3
Beyonce-sweet dreams
Akon ft David Guetta-sexy bitch
Jason Derulo-watcha say
Jay sean-down
Shakira-she wolf
boys like girls-love drunk
sean kingston-facedrop
miley cyrus-party in the USA

Ingen kommentarer: