torsdag 4. juni 2009

kiss me thru the phone

Ja, for den heter faktisk det

Aff! Dagen i dag har vært tung og slitsom. Den begynte veldig bra da jeg våknet opp med herlige Espen liggende å snorke ved siden av meg, men ut på dagen var det bare stress. På toppen av alt, hadde vi Kjell de to siste timene. Jeg kunne heller ha sett en hel episode av Glamour i stede for å høre på den tørrpratinga! "neibår"? (neighbour)



Hvor blir det av s
ommern'a?. Savner den varme brisen som suser forbi når jeg ligger på stranden og slikker solen i 40 grader og alle de ville italienerne som var så høflige mot Sandra og meg. Greit, det var noen 40-70 åringer som tok litt i med å sende smellkyss og div andre tegn til oss, noe vi syntes var ekkelt, men de andre var helt veldig grei. Her i Bardu er det vel like før det snør. I JUNI! Trøsten er at jeg snart flytter til varmere strøk. Kanskje jeg da slipper å bruke disse varme klærne som jeg nå må ha på meg for ikke å hakke tenner.

Italia 08

7 kommentarer:

Cathrine sa...

eg blir å savne deg når du "flytter til varmere strøk" :'( Header'n din va kjempe fin og søt, Anemartin <3<3

Ane Marte sa...

HAHA, Takk Cathrine :)
Æi blir å savne dæi også. Masse!
<3<3

Sykepleierstudent sa...

vi fløtte snart :-(

Ane Marte sa...

Æi veet :D GLEDE MEG!

Sykepleierstudent sa...

æ å, men samtidi ikke...

Ane Marte sa...

Jaa! blir å savne dåkker :(

Line A sa...

Så fine bilder ! :)