fredag 5. juni 2009

The rest is still unwritten

Nå sitter jeg lent godt tilbake i sofaen og ser The Hills. Jeg har aldri opplevd så mye drama på tv før. Lauren dater Brody. Eller var det Jason? Jeg aaaner ikke lengre. Noe skjer absolutt hele tiden. Det gikk fra å være en stor favoritt til et enkelt lite gnagsår. Men hey, Lauren og Heidi er iværtfall venner igjen. Eller?



Seinere skal Kristine og jeg ned å ta sol. Det er det nærmeste sommer og varme vi kommer på en god stund. Det snødde faktisk i dag. Helt utrolig! Jeg skal ligge å mimre om da jeg var i Italia. Grønne palmer, kjekke italienere og hav så langt øyet kunne rekke!
Mamma har laget kylling og ris til meg. Søte mammaen min.

6 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

Sol, sol, kom igjen. Sola er min bestevenn.

Ane Marte sa...

Haha sykesyke jente!
men mi jente da<3

Jazzlak! sa...

Haha, Arne Bjarne!

Ane Marte sa...

Heia, Aslak :) koselig at du har skrevve kommentar! Som du ser så har æi slutta å bry meg om de utrolig kreative navnan du kommer med! :D:D::D:D

Jazzlak! sa...

Hehe :D Etter di 400 første gangan begynnte eg å gjøre det mest for min egen glede. : D

Ane Marte sa...

haha, fjott! Dasslak,Flasslak,Rasslak.ASSlak :)