søndag 28. juni 2009

no name

lenge siden jeg har blogget. Har ikke hatt særlig lyst i det siste. Ferien er i gang og jeg kjenner at savnet av klassen siger inn i meg. Noen har jeg ikke like mye kontakt med som før. Jeg får dårlig samvittighet for at jeg ikke har tatt så mye kontakt, men det er ikke bare min feil, eller?

Akkurat nå sitter jeg hjemme hos Tina. Det begynner vel snart å bli opp mot 30 grader ute. Har fått farge faktisk. Familien hennes er i dåp, så her sitter jeg da aleine. Vurderer å gå ut i sola og sette meg.
Skrev bare dette innlegget for å si at jeg savner veikjan mine.
Bilder kommer seinere.

6 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

<3veikjan mine, love

Sykepleierstudent sa...

i love you

Ane Marte sa...

And I love you<3

Sykepleierstudent sa...

time to update something?? :-))

Anonym sa...

Æ savne dæ, Ane Marte!:( Vi må møtes før du drar! Hilsen Ingvild den kule :D

Ane Marte sa...

hahah
ååh æi savme dæi å Ingvild :(
Glede mæi til Lørdag!