tirsdag 2. juni 2009

You can see she's a beautiful girl, she's a beautiful girl

Jeg er så sykt glad for tiden. Kan det være min kjære Espen?, at vi skal feire bursdagen til Ingvild i mårra og jeg gleder meg som en unge, eller er det rett og slett det at vi fikk vite at vi IKKE har flere prøver igjen i år? Det er vel litt av alt.
I dag har jeg bare sløva. Elise, Kristine og jeg dro hjem til K og spiste nachos. mmm Vi tok en titt på bloggene til forskjellige "kjente". Standard å begynne med Bea. Syns hun er morsom jeg. Så beveget vi oss videre til en jeg ikke syns er like søt og underholdene. Lars Tangen. ÆSJ. Dagens make-up. Hva faen? Og alle de latterlige filmene på youtube. Det der er sånn en tulle blogg/profil kan se ut, men den er faktisk ekte. Nok om han.

Nå ser jeg privat practis med mamma. Kristine var her i stad, men hun sovnet i senga stakar

og sånn Btw. tenkte jeg skulle si at jeg misliker sterkt folk som snakker dritt om andre de ikke vet noe om og lyver om personer de ikke kjenner.Det er tilogmed værre en små unger som skriker på fly.
Gla'i dæi

1 kommentar:

Anonym sa...

Du liker altså ikke deg selv.