torsdag 24. desember 2009

God jul Norge!

I dag er det julaften og jeg har pynta meg og greier! Har ikke mye julestemning, men det kommer vel i morgen når jeg åpner alle gavene, knis. Håper på ei David Beckham trøye, men de er nesten umulig å få tak i her, med tanken på at han ikke er så kjent i Michigan. Gaaad!
Åpna noen gaver i dag og fikk gavekort fra forever 21 på $25, fra DSW shoes på $25 og fra nCg cinema på $10. Er også en tradisjon at alle får pysj hvert år. Fikk en søt rød og hvit. Fikk et rosa kosedyr fra Ladina. Haha har ikke fått sånne på maaaaange år, men det var søtt, smil!
Svigerbrorn til mom er halvt norsk så han laga lefser i går som de kom med, baaare for meg. De andre likte det ikke så særlig(heldigvis), neida!
Nå skal jeg legge meg så tiden går fort til jeg kan åpne resten av gavene!


GOD JUL, jeg savner ribbe!

Ingen kommentarer: