søndag 27. september 2009

Weekend!

What a weekend!

Har ikke hatt det så gøy på veldig lenge!

Fredag: Etter skolen ble jeg med Melissa hjem til Bri's house. VI er alltid der før games og snakker gossip. Vi hadde team meal med taco og cheese and po
tatoes. Så var det klart for game mot Swan Valley. Vi er nr 4 i staten og de er nr 5. Veldig spennende kamp og i en periode trudde jeg vi skulle tape, men flinke som de er, vant vi 34-31. Marauder pride. Etter det dro vi til Nic's. Jeg spilte pool mot Aaron. Haha det var gøy og jeg var so close til å vinne. Lina og Lisa sov over hele helgen.

Lørdag: Våknet rundt halv ti av at Ladina lagde noen merkelige lyder. Vi spiste og gjorde oss klar til shopping i Lansing. Der møtte vi kjære Therese Solvang. Gledestårer der ja! Det var en fantastisk opplevelse og jeg har lengtet etter å snakke med noen som jeg kjenner, for real. Det var deeeeilig. Jeg brukte alt for mye penger. Har 56 øre igjen, men jeg fikk kjøpt det jeg ville ha (nesten) har kjøpt homecoming dress og sko. Senere dro vi til Festivalen som er i ovid akkurat nå ,med tivoli og sånn. Helt greit (hvis man er 10 år) Rundt midnatt dro vi til garrett og fylte trærne hans med dopapir. Haha best! Var livredd, men det var gøy. Vi kom hjem rundt 1 og gikk og la oss.

Søndag: Homework,cleaning, studying, Elise og Kristine <3<3

Samone, Ladina,Lisa,Kris,Zach,meg,Mel og Derrik!

Ingen kommentarer: