søndag 1. november 2009

My tummys turnin and I'm feelin kinda home sick!

jeg hakke lyst til å skrive noe her, men må vel nesten. Denna uka har vært veldig spesiell. vell, mandag og tirsdag var normal, men onsdag fikk jeg en veldig dårlig nyhet. Farmor døde kl 21:00 norsk tid. Hun var virkelig verdens beste farmor. Hun har vært der for meg i 17 år og når jeg kommer hjem igjen er hun plutselig borte. Det har ikke gått opp for meg enda. Har hatt veldig hjemmelengsel, men gode venner har fått meg til å tenke bedre tanker. Akkurat nå kunne jeg ønske at den virkelige familien min og venner var her og trøsta meg. Blir liksom ikke det samme, men det er mye bedre enn ingenting, smil! Tusen takk for alle de fine årene vi har hatt sammen, farmor. Alle bursdagene jeg har feiret på Hynnlia med deg og bestefar. Kommer aldri til og bli det samme uten deg :( <3>

Ufattelig trist <'3




Vi vant footballkampen fredag. hmm jeg lukter ford field. For dere som ikke vet hva ford field er, det er en huuuuge stadion ved Detroit hvor de spiller alle finalene. Er plass til mange tusen mennesker. I fjor kom de til finalen, men de tapte. Skjer ikke i år vett :)
I går (Halloween) så jeg og Ladina snær 3 halloweenmovies. Så kom Lina og Lisa over. Vi skulle gå trick or treath som sluty schoolgirls, men vi likna ikke i det hele tatt så det endte med at jeg tok på meg hettegenser, joggebukse og våtter. Jeg synes det var skikkelig teit, men jeg ville ikke sitte hjemme aleine mens de var ute. Senere dro vi til Owosso og så saw 6. Den var akkurat like teit som saw 3-5 egentlig. Menmen. Vi dro til Michael og Aaron på et sånn halloweenparty. Dro etter 30 min pga dum curfew, men det var gøy.
I dag har vi julpet Khyra og Elysse med å pakke lekene dems siden de må ut av huset på torsdag. (De bygger et nytt) Ehm vi dro til Khyra's soccergame og nå er vi ENDELIG hjemme.
Ser scary movie 3, kniizz!
Skole i morgen. Matteprøve for 3 gang siden ms Loznak klarte å rote bort prøven min.
Nå skal jeg spise nachos og salsa oooog se desperate housewives. Snakkess :)

5 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

huffdaaa, du veit vi alle e gla i dæ og tenke på dææ <3

Julie-Anie sa...

Ord blir fattig.. Æ kondolere så mye <3

Ane Marte sa...

Tusen takk begge to <3

elise sa...

nåh :/ sku ønske æi kunne være hos deg no, lage brownies å søle over hele gulvet, å spille crash bandicot. det hadde seriøst fått deg på andre tanker :D

e veldig glad i deg snupp, sku ønske æi kunne gi deg en klem <3

Ane Marte sa...

ELISE!!! Æi savne dæi sånn at du ane ikke :( hadde ikke trudd det sku bli så vanskelig å ikke få se deg på et år :/:/:/ Æi e veldig glad i deg også <3