torsdag 26. november 2009

Happy thanksgiving

va er du takknemlig for?
Jeg er takknemlig for familien min hjemme i Norge som er der for meg uansett hva det skulle vaere, for alle vennene mine hjemme som jeg savner hver dag. Jeg er takknemlig for at farmor og jeg fikk oppleve 17 fantastiske aar sammen, og for at bestefar fortsatt er i livet mitt og i min hverdag naar jeg kommer hjem. Tanter og onkler, soskenbarn og fjerne slektninger! Ogsaa er jeg veldig takknemlig for familien og vennene mine her jeg bor naa og ikke minst Ladina. Du er og blir verdens beste söster. Kunne ikke onske meg noe bedre og jeg stortrives hver eneste dag.

I natt var vi i en stor butikk som heter Meijer. Dem har absolutt alt(nesten) og jeg fikk kjopt meg en ipod nano med kamera(blaa) for $149, smil ogsaa fikk jeg et gavekort med paa kjopet med en verdi paa $50, noe som er mye penger. Vi sto i kö i c 3 timer for vi fikk det vi ville ha. Jeg var livredd for at de var utsolgt. köa var ca 60-70 meter lang,men vi kom ganske tidlig saa det var vel ca 50 personer forran oss. Skal ta bilde av den fine babyen min sener. Er paa Ladinas data med teit tastatur :(

2 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

Æ e takknæmli førr alt det fine æ får lov tell å oppleve, at æ bor i Norge og har en fantastiske familien min. Æ e takknæmli førr goe vænna og go mat, og førr at æ e lykkeli og gla.

Æ e åsså vældi takknæmli førr at æ fløtta opp tell Bardufoss førr å gå på videregående, istede førr Finnfjordbottn. Æ blei næmli kjent me ei sinnsyk jenta, ei jenta som æ alltid kjæm tell å være gla i å bry mæ om, og som gjør live mitt lættar.

Æ e så sinnsykt gla førr at æ ble kjent me dæ, Ane Marte. Æ blir litt sentimental, førr æ savne dæ skikkeli!Du e blitt en av mine beste vænna over så SINNSYKT kort tid, og det e så godt å tenke på at æ får se dæ om ikke så utruli lenge. Det her året førr mæ og dæ gjør bære vænnskape vårres stærkarr <3 Ha ei fortsatt fin uka, og hæls de andre i familien din. E utruli gla i dæ, og savne dæ masse. Stor kos ifra mæ som sett i England :_) <3

Ane Marte sa...

aaaw Synnév! Æi e veldig glad for at du e i livet mitt og at æi får se deg om noen få mnd :D
Du vet æi savne dæi veldig. Vi må skype snart.
glad i dæi vennen min <3