torsdag 28. mai 2009

Jeg, Cathrine og Emil har vært sykt flink i dag å sprunget 3000 meter. ja 3 TUSEN! ingen andre i klassen gadd pga været. Jeg og Silje var i oslo så jeg tenkte jeg skulle skrive litt om den turen.

Vi dro til oslo torsdag kveld. det sprutregna i bardu så det var godt å komme seg bort. Når vi kom fram var det ikke mye bedre der. litt regn og tja. overskya.
Fredag dro vi til den amerikanske ambassaden for å fikse oss visum. Alt var så strengt og alt skulle gjøres ordentlig. forresten så var vakta utrolig kjekk og grei :) Vi ble kjent med to andre herlige jenter som også skal til usa.
Etterpå dro vi på shopping.

Lørdag: Jeg, Anne Silje, og Silje møtte Marthe! det var gøy å være så mange kjente i samme by. vi dro og shoppa før vi skilte oss. Jeg og Silje tok t-banen til majorstuen(legg merke til EN på slutten. ja for det heter ikke majorstua) Tror vi tok 100 bilder i frognerparken. kjempefine. Jeg dro til Marthe og Tom-Erik si leilighet og var der ei stund. ghetto hood, men kjempekos :D
Jeg tok forresten t-banen hjem aleine etterpå.....

Søndag: Jeg sto opp TIDLIG. møtte silje på jernbanetorget og vi stakk på tusenfryd. bussen var stappfull og jeg holdt på å dø. Når vi kom fram var jeg livredd. Silje hadde aldri vært der før så for hun var alt så spennende. Vi fikk gratis Billetter av espen wennerberg. Tusentakk :)
Jeg hadde hørt at det var kommet en ny karussell dit. Silje var fast bestemt på at vi skulle ta den. Jeg derimot var ikke i tvil. Den skulle jeg IKKE ta.
Det endte med at jeg tok den. tror jeg døde litt når vi var på det høyeste.

Mandag: Vi dro hjem. forlata finværet og ankom regn og SNØ!



2 kommentarer:

Sykepleierstudent sa...

For det første, så sprang ikke jeg fordi:
1. Jeg har vannblemmer under begge kneskålene.
2. Jeg har meniskenskade
3. Lårmusklenen min på høyre ben ligger på en sånn rar måte, at blodsirkulasjonen ikke funker som den skal. Derfor sprang jeg ikke, fordi legen har sagt jeg ikke skal gjøre det, med mindre jeg vil sitte i rullestol som 35-åring.

Ellers, fin video :-D

Ane Marte sa...

okeeei! men orka ikke å skrive grunnen til alle! :)