tirsdag 12. mai 2009

I dag er det ca 2 mnd og 23 dager til jeg sitter på gardermoen med 1000 tårer i øynene.
vet ikke hvordan jeg skal klare meg et helt år uten Espen. Har ikke sett på det som et problem før nå. Jeg merker at jeg savner han etter ei helg. Hva da med et år?

Også vil jeg bare fortelle at jeg har 5 jenter i klassen som betyr utrolig mye og som jeg ikke vil reise ifra. Elise,Silje,Snev,Ingvild og Cathrine!
Vi var forresten på spar i dag å kjøpte årets første jordbær (for min del). MED KREM! På tur tilbake holdt Elise og jeg oss litt på avstand. vi gjorde faktisk narr av rompene til Snev,Silje, Ingvild og Cathrine. vi gikk vel 3 meter bak, men av en eller annen merkelig grunn følte jeg at rompa til Synnév var like forran :)
Skullle egentlig lese til gym prøven, men ble vekka kl halv 9! fetttaaa